Podpora

  1. Prvotní školení, které Vás naučí práce s novým systémem, je již součástí implementace.
  2. Dále Vám nabízíme i následnou asistenci při rozjezdu systému v ostrém provozu.
  3. Další školení poskytujeme podle Vašich potřeb.

Našim společným cílem je, abyste dokázali náš systém využívat tak, aby plně uspokojoval Vaše požadavky na systém kladené.

Formy podpory

Telefonicky

Můžete využít dva způsoby komunikace s námi:

  • Přímý kontakt na konkrétního pracovníka na jeho mobilním čísle nebo pevné lince
  • Prostřednictvím našeho pracoviště Service Desk s garantovanou službou hot-line na telefonním čísle +420 568 858 022 (pdfServiceDesk - leták)

Prostřednictvím e-mailu

Vzdálený přístup

Připojení ke vzdálené ploše neboli remote desktop - pracovník podpory na dálku přes internet sleduje Vaši obrazovku, ovládá klávesnici a myš a pomůže Vám, jako by u seděl přímo u počítače. 

Školení

V naší učebně, nebo přímo u zákazníka

E-learningové kurzy

Ke všem našim modulům Vám automaticky poskytneme pečlivě zpracovaný a pravidelně aktualizovaný manuál.

Zjistěte víc! nechte si zpracovat nezávaznou cenovou nabídku.